סוד המוטיבציה
.

סוד המוטיבציה

לכל מי שמנהל א.נשים 

אני מזמינה אותך להכיר  
את "המנגנון הסודי" שמניע אותנו
ואת עובדינו

לתוצאות יוצאות דופן



 

״אנו סבורים כי תפקידם הראשוני של מנהיגים הוא
להאציל הרגשה טובה על האנשים שהם מנהיגים.
מצב כזה ישתרר כאשר המנהיג ייצור תהודה -

מאגר של חיוביות הקורא דרור לטוב הטמון באנשים.
תפקידו של המנהיג הוא איפה תפקיד רגשי״

 

דניאל גולמן, ריצארד בויאציס ואנני מקקי בספרם "המנהיגים החדשים"

רגשות הינם תוצר של מחשבות או פרשנויות אישיות חיוביות או שליליות, הפרשנויות האישיות והשליליות נקראות בספרות המקצועית גם שריטות, הילד הפצוע, נקודות רגישות, אמונות מגבילות וכד'.

למעשה היכולת שלנו כמנהלים וכמנהלות להיות מודעים, למחשבות, לפרשנויות, לצרכים ולמניעים שלנו ושל עובדינו, וכנגזרת מכך לפעול בהתאם, יכולת זו היא שתביא לניהול איכותי ומקדם.

 דרך מסע אישי הכולל הדרכות וידאו, דפי עבודה, חוברת ניהול ועוד, יתבהר בפניך
המנגנון הסודי, האישי שמניע אותך ואת העובדים.ות שלך.

כשיהיה לך מובן וברור למה סיטואציות מסוימות זורקות אותך לתחושות שליליות
ומאיפה הגיעו ה"כפתורים" האלו שמקפיצים אותך וגורמים לך לכעס, צער או עלבון...

וכשיהיו לך כלים לראות את ה"סיפור" בעיניים "נקיות", במבט אובייקטיבי
 ולא מהאגו הפצוע

וכשתהיה לך גישה גם למה שקורה אצל הצד השני ומה מניע אותו/ה.....

זה יהיה אפשרי עבורך להפוך את הניהול שלך למניע, תומך, מעצים ומקדם!

אנחנו מזמינות אותך לתהליך דיגיטלי אישי, הכולל:

איך מניעים את עובדינו?

 נלמד מהם הגורמים שמביאים אותנו ואת העובדים שלנו

לפעול מתוך המקומות המחוזקים

ובכך להגיע לתוצאות הרצויות

מה זו אמפטיה?

 נלמד לאמן את שריר האמפטיה:

כיצד לראות את הצרכים שלנו ושל הצד השני, לא מתוך הזדהות אלא מתוך הבנה

איך פותרים מצבי מתח וקונפליקט?

נלמד כיצד לזהות אי הבנות ומצבי אי נחת בשלבי התהוותן,
כך שנוכל לבחור בחוכמה ובאופן מושכל את התגובות שלנו 
ובעיקר נלמד איך לפתור מצבי מתח מבלי להקפיץ את הצד השני

 

איך הופכים תלונות לבקשות?

נלמד להפוך כל תלונה לבקשה

נלמד איך לבקש 

נלמד איך להגיע להסכמות

ונלמד איך להוביל ללקיחת אחריות של הצד השני על מנת שיעמוד במה שסוכם

הקורס הדיגיטלי מתאים למי ש...

רוצה להגיע לתוצאות טובות יותר

מרגיש שהעובדים.ות לא מחוברים אליו

מרגיש לחוץ בסביבת העבודה שלו

יש לו קושי או קונפליקט למול עובד.ת אחד.ת או יותר

הערה חשובה

אם הגעת לכאן, אין לי ספק שיש בך את הרצון לשפר את אופן הניהול שלך ויש לך את הנכונות להשקיע בעצמך ובעובדים.ות. 

 

אני גם יודעת שיכולות להיות 2 סיבות שיגרמו לך לא להירשם לקורס:

1. העובדים שלי הם אלה שצריכים לעשות שינוי - האמירה הזו יכולה להיות נכונה, אך צריך לזכור שגם בטנגו, יש אחד שמוביל. מספיק שאתה כמנהל תעשה שינוי, כדי להשפיע על העובדים.ות. 

2. קושי לפנות לליווי או יעוץ - חלק מהמנהלים.ות לא פונים ליעוץ או ליווי, פשוט בגלל שאין להם.ן רצון להתחיל "לחפור" בתוכם.ן ולהיכנס לתהליכים "כבדים" או בגלל האמונה ש"ככה זה" ואולי גם משום שאת.ה לכאורה בטוח.ה בדרך הניהול שלך.

 

אני מאמינה שהקורס הזה יפתיע אותך בתוצאות ובתובנות שתגיע אליהן. 

עדות מתוך הקורס הדיגיטלי הראשון שלנו - "רוא(ע)ים מערכות יחסים" 


"אני מאוד נהנית מהקורס. הקורס בנוי בצורה מצויינת. יש בו הדרגה.

ישנם סרטונים קצרים עם דפי תרגול לכל שלב .

מאוד זמין ונח. התרגילים טובים , מבהירים ומקדמים.

רחי מקסימה וקל לי מאוד להתחבר איתה ולהזדהות עם התכנים שהיא מביאה.

הקורס מאפשר עבודה עצמית בזמנים שמתאימים לי ואני לומדת ומתקדמת דרכו.

תודה רבה!!"




כשניסיתי לחשב את הערך של הקורס הגעתי ראיתי
שאין מחיר להעלאת הערך האישי שלך כמנהל.ת - עבור עצמך ועבור הארגון 

ובכל זאת כדי לעשות את הקורס נגיש ולא יקר מדי
מחירו הוא 740 ש"ח

אבל זה לא מה שתשלמו עכשיו

אז הנה הזדמנות חד פעמית ויוצאת דופן
להצטרף לקורס
בהשקעה של
3 תשלומים בסך 165 כל אחד
(סך של 495 ש"ח בלבד - מחיר השווה לשעת ליווי אחת)

וזה לא הכל! חשוב לי שהגורם המניע בקבלת ההחלטה שלך
היא שיפור מיומנויות הניהול והמנהיגות שבך
ולא הסקפטיות, הפחד, חוסר הוודאות לגבי יעילות הקורס עבורך
ולכן אני לוקחת את כל הסיכון עלי
ומעניקה לך אחריות יוצאת דופן
לא התחברת? לא נתרמת? - מלוא הסכום יושב לך!

(במידה וצפית בשיעור הראשון בלבד)

ההצעה תקפה עד מוצאי שבת ולמספר משתתפים/ות מוגבל

כאן נרשמים:

מה באמת משתנה בעקבות ההיכרות והלמידה של מתודולוגית הכב"שים? סיפורים מהחיים... 

אני רוצה להודות על חוויה מעמיקה ומלמדת.

יצירה של עושר רעיוני, עיוני ומעשי.

הסדר האירגון המפגשים המקצועיים, הוסיפו לי המון כלים לארגז שלי.

את התרגילים שלמדתי ברור שאיישם.

רציתי להודות לך על הסדנה המדהימה שהעברת לנו. הייתי כבר בהרבה סדנאות בעבר‚ אך אף אחת לא הצליחה לעורר בי כל כך הרבה תובנות. נהנתי מאוד ולקחתי איתי הרבה מאוד הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית.
תודה רבה על הכל.

אודותי - רחי ורטהיימר

מנהלת RELATIONSHEEP יעוץ ארגוני, ניהולי ואישי.

מחברת הספר לרא(ע)ות את הכבש"ים - פריצת דרך במערכות יחסים, רב מכר וכן שני ספרי ילדים, שני משחקים בתחום האינטליגנציה הרגשית והחברתית.

מנחה, מרצה ויועצת לאנשים פרטיים ובארגונים גדולים לרבות מערכת החינוך, צה"ל וחברות גדולות במשק.
לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש של חברות מובילות בארץ. 
בוגרת תואר שני בהתנהגות ארגונית מאוניברסיטת תל-אביב, ולימודי תעודה: "יעוץ לשירותי אנוש", מאוניברסיטת ברקלי, קליפורניה.

בעלת הכשרה כמאמנת (CTI)

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.